Pliki Cookie
Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które firma P.H.U. "AKO" wykorzystuje do identyfikacji użytkowników odwiedzających stronę internetową sklepu, a tym samym usprawnienia dokonywania zakupów. W ten sposób działa na przykład funkcja „Koszyka” i jego możliwość „zapamiętywania”. Pliki cookie są zapisywane przez przeglądarkę na twardym dysku tylko na czas danej sesji, zajmują niewielką ilość miejsca i nie wpływają negatywnie na pracę komputera. Pliki cookie nie zawierają informacji dotyczących danej osoby. Większość przeglądarek internetowych automatycznie akceptuje pliki cookie. Zapisane i tymczasowe pliki cookie można niezależnie od siebie odrzucić lub zaakceptować, korzystając z ustawień bezpieczeństwa. Po dezaktywacji plików cookie niektóre elementy na stronie P.H.U. "AKO" będą niedostępne, a pewne strony internetowe mogą być wyświetlane nieprawidłowo. Bez wyraźnej zgody użytkownika firma P.H.U. "AKO" nie łączy danych osobowych (imię, adres itd.) z danymi zapisanymi w używanych przez siebie plikach cookie. Aby móc korzystać z funkcji koszyka, należy zaakceptować pliki cookie (tymczasowe/trwałe)! Aktywacja plików Cookie
Internet Explorer firmy Microsoft: "Narzędzia" → "Opcje internetowe" → "Prywatność" → "Ustawienia/Zaawansowane ..." → "Pliki cookie/Zaakceptuj"
Opera: "Narzędzia" → "Preferencje…" → "Zaawansowane" → "Ciasteczka/Akceptuj ciasteczka"
Mozilla Firefox: "Narzędzia" → "Opcje…" → "Prywatność" → "Ciasteczka/Akceptuj ciasteczka"
Google Chrome: "Ustawienia Google Chrome" (Symbol z kluczykiem) → "Opcje" → "Dla zaawansowanych" → "Prywatność" → "Ustawienia treści" → "Pliki cookie" → "Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie (zalecane)"
Apple Safari: "Preferencje" → "Ochrona" → "Akceptuj pliki cookie: zawsze"
Informacja o Danych Osobowych posiadanych przez AKO
25.05.2018 r. wchodzi w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Jest to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE), mające na celu ujednolicenie zasad przetwarzania danych osobowych na terenie UE.
Administratorem Państwa danych osobowych jest P.H.U. "AKO" Ardalion Michalak ul. Chabrowa 71 lok. 10 Gdynia 81-079.
NIP 589-116-09-88. Dbamy o to, aby dane były odpowiednio zabezpieczane poprzez zastosowanie nowoczesnych metod ochrony danych w każdej postaci. Zapewniamy Państwa, że w swoim postępowaniu kierujemy się obowiązującymi przepisami prawa regulującymi zasady ochrony danych osobowych.
Przetwarzamy następujące kategorie Państwa danych osobowych:
Jak przetwarzamy Państwa dane osobowe:
Państwa dane osobowe w postaci elektronicznej są przetwarzane w naszym odpowiednio zabezpieczonym systemie IT co gwarantuje pełną ochronę przed niekontrolowanych dostępem nieupoważnionych osób lub innych systemów. Dokumenty papierowe zawierające Państwa dane osobowe są przechowywane w sposób gwarantujący kontrolę w dostępie do dokumentów. Przetwarzanie Państwa danych osobowych w dowolnej postaci jest realizowane tylko przez upoważnionych do tego pracowników AKO
Cel i okres przechowywania Państwa danych osobowych:
Dane osobowe przetwarzane będą w celach prawidłowego świadczenia usług określonych w umowach które z Państwem zawarliśmy oraz w celu prowadzenia z Państwem zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa obrotu handlowego.
Dane osobowe będą przechowywane w okresie prowadzonej współpracy na podstawie podpisanych z Państwem umów i w okresach wymaganych przez obowiązujące prawo gospodarcze i podatkowe.
Pouczenie o prawach:
Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania lub usunięcia z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów prawa gospodarczego i podatkowego. Wszelkie prośby w tym zakresie prosimy kierować na adres biuro@mierniki.info.pl , telefon +48 58 698 75 85 lub korespondencyjnie na adres PHU "AKO" ul. Chabrowa 71/10 kod 81-079 Gdynia
Przesyłki - wysyłka towaru.
Jeżeli towar jest dostępny od ręki, przesyłki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni od otrzymania płatności. Współpracujemy z przewoźnikami DPD, DHL, Fedex, Inpost. Niezależnie od wybranej metody wysyłki, udostępnimy link do śledzenia paczki online. Przesyłki są ubezpieczone i wysyłane na koszt i ryzyko kupującego. Możliwy jest także odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu. W razie braku towaru informujemy o tym klienta i podajemy orientacyjny czas realizacji zamówienia.
Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty za obsługę i pakowanie, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, podczas gdy opłaty transportowe różnią się w zależności od całkowitej wagi przesyłki. Zalecamy grupowanie przedmiotów w jednym zamówieniu. Nie możemy zgrupować dwóch różnych zamówień złożonych osobno, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich. Gwarantujemy właściwe zapakowanie wysyłanych przedmiotów.
Gwarancja / rękojmia .
1. Okres gwarancji: Sprzedawca udziela 12 miesięcznej gwarancji od daty sprzedaży na sprzedawane, nowe urządzenia.
|Naprawy odpłatne i usługi serwisowe objęte są trójmiesięczną gwarancją jakości wykonania usługi.
2. W przypadku mierników Elcometer 456C jest możliwe przedłużenie gwarancji do 24 miesięcy po rejestracji użytkownika na stronie www.elcometer.com
3. Gwarancja dotyczy wyłącznie usterek urządzeń/części zamiennych spowodowanych wadą materiałową, wadliwą konstrukcją lub złym montażem oraz uszkodzeń powstałych podczas prawidłowej eksploatacji sprzętu.
4. Czas trwania gwarancji będzie ulegał przedłużeniu o czas naprawy urządzenia w przypadku nie zachowania terminu naprawy.
5. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej – niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacyjnej. Nie podlegają również gwarancji przyrządy w których naruszono plombę gwarancyjną.
6. Gwarancja nie obejmuje materiałów i części eksploatacyjnych szybko-zużywających się takich jak: uszczelnienia, części gumowe, elementy trące i wycierające się w kontakcie z podłożem lub materiałem malarskim.
7. Urządzenia, które nie posiadają tabliczki znamionowej z numerem seryjnym, lub stan techniczny tabliczki znamionowej nie umożliwia jednoznacznej identyfikacji urządzenia, nie podlegają naprawie gwarancyjnej.
8. W przypadku sprzedaży między przedsiębiorcami, na podstawie Art. 556-581k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
9. Odpowiedzialność gwarancyjna nie obejmuje skutków usterki tj. kosztów przestoju w pracy, strat w zyskach, szkód wyrządzonych osobom trzecim, zniszczenia cudzej własności, skutków nie wywiązania się z umów, itp.
10. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Dotyczy to w szczególności zakolorowanych farb, lakierów i impregnatów.
11. Po wcześniejszym uzgodnieniu, towar musisz odesłać na własny koszt na adres P.H.U. "AKO" ul. Chabrowa 71 lok. 10 Gdynia 81-079. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
12. W przypadku decyzji o zwrocie pieniędzy, maksymalnie w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru zwrócimy Twoje środki. Zazwyczaj robimy to w ciągu 2-5 dni roboczych.
13. Za nieuzasadnione reklamacje kosztami naprawy zostanie obciążony użytkownik.
14. W przypadku odpłatnej naprawy pogwarancyjnej, gwarancja na jej prawidłowe wykonanie wynosi 6 miesięcy (w szczególności naprawy płyty głównej). Sondy pomiarowe, elementy odczytujące (w szczególności czujniki pola, temperatury, wilgotności ) po naprawie odpłatnej objęte są gwarancją 3- miesięczną.
15. Dokonywanie napraw we własnym zakresie, w nieautoryzowanych zakładach bez zgody i wiedzy gwaranta w okresie trwania gwarancji, powoduje jej utratę.
16. W przypadku rezygnacji z naprawy odpłatnej, która została poprzedzona sprawdzeniem i diagnozą usterki, pobieramy opłatę w wysokości 50 zł netto. Opłata nie jest pobierana w przypadku akceptacji warunków naprawy przez klienta.
17. Warunki gwarancji mogą być zmienione tylko i wyłącznie w formie pisemnej.
18. Sprzedawca (P.H.U."AKO") nie odpowiada za wady rzeczy sprzedanej.
19. O wszystkich usterkach i wadach powstałych podczas użytkowania należy niezwłocznie powiadomić sprzedawcę.
Regulamin świadczenia usług serwisowych (dalej Regulamin)
Ekspertyza Techniczna – ogół czynności podejmowanych przez Eurotel w celu (i) określenia przyczyny uszkodzenia Sprzętu, w szczególności w celu ustalenia, czy uszkodzenie objęte jest gwarancją producenta lub rękojmią, (ii) określenia czynności naprawczych oraz (iii) wyceny kosztów Naprawy w przypadku Naprawy odpłatnej.
Klient – osoba fizyczna lub prawna albo nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca tytuł prawny do rozporządzania Sprzętem, zlecająca AKO dokonanie Naprawy;
Naprawa – ogół czynności naprawczych świadczonych przez AKO na żądanie Klienta, mających na celu przywrócenie prawidłowego działania Sprzętu, w tym wykonanie Ekspertyzy Technicznej oraz Naprawę Gwarancyjną, jeżeli Sprzęt podlega gwarancji producenta; a także naprawy odpłatne oraz wynikające z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub naprawy z tytułu niezgodności Sprzętu z warunkami umowy sprzedaży, za które odpowiada AKO.