Prowadzimy kompleksowy serwis urządzeń, oraz odnawianie certyfikatów dokładności.
Przed wysyłką sprzętu do serwisu proszę spróbować przywrócenia ustawień fabrycznych, wyjęcia baterii, wykonania resetu itp. Jeżeli usterki nadal występują prosimy o kontakt.
1. Serwis:
- prosimy skorzystać z formularza lub kliknąć w prawym dolnym rogu ekranu.
Informacje kontaktowe znajdują się tutaj.
Wstępna diagnoza usterki.
2. Po uzgodnieniu z sewisem prosimy o staranne zapakowanie uszkodzonego sprzętu wraz z dołączoną notatką zawierającą następujące informacje:
- Państwa imię i nazwisko, nazwę firmy
- adres zwrotny,
- telefon kontaktowy,
- dokładny opis usterki.
Wysyłka:
Adres nadania paczki :
PHU "AKO" ul. Chabrowa 71 / 10
81-079 GDYNIA
tel: 607-232-824
Inpost paczkomat | DPD Pickup | DHL POP eCommerce |
GDY27M Chabrowa 55, 81-079 Gdynia | Sklep Żabka Chabrowa 57 81079 Gdynia PL60370 | Sklep Żabka Chabrowa 57 81079 Gdynia |
4. Nasi technicy wycenią koszt naprawy i poinformują Państwa o nim telefonicznie lub mailowo.
5. Po zaakceptowaniu kosztorysu naprawy sprzęt jest naprawiany i po pozytywnym przejściu wszystkich testów wysyłany jest do klienta.
- W przypadku gdy nie wyrażą Państwo zgody na wskazany przez technika koszt naprawy, nasz serwis odeśle niezwłocznie Państwa sprzęt na adres zwrotny wskazany przez Państwa (koszt przesyłki w dwie strony poniesie odbiorca- wynosi on około 40 zł brutto). Na usługę transportową zostanie wystawiona faktura Vat.
Szczegółowe warunki sprzedaży gwarancji i rękojmi można znaleźć tutaj.