Pomagamy
Masz pytania: proszę pisać na nasz adres poczty elektronicznej- KONTAKT
gal-kuchenne-7
elcometer napis02
MIERNIKI     ELCOMETER
elcometer Szybka wysyłka w całym kraju
Wszystkie produkty wysyłamy w całym kraju szybką spedycją, więcej informacji można znaleźć w naszym sklepie.
KONTAKT
[Sklep] [Powrót] [Spełniane normy] [Grubość powłok] [Przyczepność] [Czystość i profil podłoża] [Pomiar koloru i połysku] [Twardość, zarysowanie] [Klimat (temp. i wilgotność)] [Komory i piece] [Pomiar lepkości] [Mierniki ultradźwiękowe] [Grubość ścianki] [Szczelność powłoki] [Aplikatory, karty Leneta] [Definicje] [Kontakt] [Pytania/Zamówienia] [Serwis mierników] [Karty kolorów RAL] [Zastrzeżenia prawne]
Dystrybutor w Polsce
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację
warunków.
Polityka prywatności i cookies (ciasteczka)
mierzyć od 2006
Prowadzimy kompleksowy serwis urządzeń, oraz odnawianie certyfikatów dokładności.

Procedura serwisowa:

Przed wysyłką sprzętu do serwisu proszę spróbować przywrócenia ustawień fabrycznych, wyjęcia baterii, wykonania resetu itp. Jeżeli usterki nadal występują prosimy o kontakt z serwisem.


1. Kontakt z naszym serwisem -
- prosimy skorzystać z formularza na stronie lub o kontakt telefonczny czy e-mail
Wstępna diagnoza usterki.

2. Po uzgodnieniu z sewisem prosimy o staranne zapakowanie uszkodzonego sprzętu wraz z dołączoną notatką zawierającą następujące informacje:

- Państwa imię i nazwisko, nazwę firmy
- adres zwrotny,
- telefon kontaktowy,
- dokładny opis usterki.

Po kontakcie z serwisem i przekazaniu dokładnego adresu odbioru przesyłki wraz z telefonem kontaktowym i nazwiskiem osoby odpowiedzialnej pracownik serwisu niezwłocznie zamówi dla Państwa kuriera, który przyjedzie następnego dnia roboczego w godzinach od 9 do 17 i odbierze zapakowany sprzęt. Dostaną Państwo e-mailem list przewozowy, który należy wydrukować i dołączyć do paczki. Można także wysłać sprzęt korzystając ze swojej firmy przewozowej.

3. Przesyłkę należy nadać na wskazany adres:

PHU AKO
ul. Śląska 58
81-310 GDYNIA

4. Nasi technicy wycenią koszt naprawy i poinformują Państwa o nim telefonicznie lub mailowo.

5. Po zaakceptowaniu kosztorysu naprawy sprzęt jest naprawiany i po pozytywnym przejściu wszystkich testów wysyłany jest do klienta.

- W przypadku gdy nie wyra¿¹ Pañstwo zgody na wskazany przez technika koszt naprawy, nasz serwis odeœle niezw³ocznie Pañstwa sprzêt na adres zwrotny wskazany przez Pañstwa (koszt przesy³ki w dwie strony poniesie odbiorca- wynosi on oko³o 40 z³ brutto). Na us³ugê transportow¹ zostanie wystawiona faktura Vat.
mierniki
do góry

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.