Pomagamy
Masz pytania: proszę pisać na nasz adres poczty elektronicznej- KONTAKT
gal-kuchenne-7
elcometer napis02
MIERNIKI     ELCOMETER
elcometer
Wszystkie produkty wysyłamy w całym kraju szybką spedycją, więcej informacji można znaleźć w naszym sklepie.
KONTAKT
[Sklep][Powrót][Spełniane normy][Grubość powłok][Przyczepność][Czystość i profil podłoża][Pomiar koloru i połysku][Twardość, zarysowanie][Klimat (temp. i wilgotność)][Komory i piece][Pomiar lepkości][Mierniki ultradźwiękowe][Grubość ścianki][Szczelność powłoki][Aplikatory, karty Leneta][Definicje][Kontakt][Pytania/Zamówienia][Serwis mierników][Karty kolorów RAL][Zastrzeżenia prawne]
Dystrybutor w Polsce
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację
warunków.
Polityka prywatności i cookies (ciasteczka)
mierzyćod 2006
 
Szybka wysyłka w całym kraju

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny- szybka wysyłka w całym kraju.



Przed wysyłką sprzętu do serwisu proszę spróbować przywrócenia ustawień fabrycznych, wyjęcia baterii, wykonania resetu itp. Jeżeli usterki nadal występują prosimy o kontakt z serwisem.
1. Kontakt z naszym serwisem -
- prosimy skorzystać z formularza na stronie lub o kontakt telefonczny
Wstępna diagnoza usterki.

2. Po uzgodnieniu z sewisem prosimy o staranne zapakowanie uszkodzonego sprzętu wraz z dołączoną notatką zawierającą następujące informacje:

- Państwa imię i nazwisko, nazwę firmy
- adres zwrotny,
- telefon kontaktowy,
- dokładny opis usterki.

Po kontakcie z serwisem i przekazaniu dokładnego adresu odbioru przesyłki wraz z telefonem kontaktowym i nazwiskiem osoby odpowiedzialnej pracownik serwisu niezwłocznie zamówi dla Państwa kuriera, który przyjedzie następnego dnia roboczego w godzinach od 9 do 17 i odbierze zapakowany sprzęt. Dostaną Państwo e-mailem list przewozowy, który należy wydrukować i dołączyć do paczki. Można także wysłać sprzęt korzystając ze swojej firmy przewozowej.

3. Przesyłkę należy nadać na wskazany adres:

PHU "AKO" ul. Śląska 58 lok. 1
81-310 GDYNIA

4. Nasi technicy wycenią koszt naprawy i poinformują Państwa o nim telefonicznie lub mailowo.

5. Po zaakceptowaniu kosztorysu naprawy sprzęt jest naprawiany i po pozytywnym przejściu wszystkich testów wysyłany jest do klienta.

- W przypadku gdy nie wyrażą Państwo zgody na wskazany przez technika koszt naprawy, nasz serwis odeśle niezwłocznie Państwa sprzęt na adres zwrotny wskazany przez Państwa (koszt przesyłki w dwie strony poniesie odbiorca- wynosi on około 40 zł brutto). Na usługę transportową zostanie wystawiona faktura Vat.
Szczegółowe warunki sprzedaży gwarancji i rękojmi można znaleźć tutaj.
mierniki
do góry

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

Prowadzimy kompleksowy serwis urządzeń, oraz odnawianie certyfikatów dokładności.